Acest jurnal este legătura mea, pipa mea de opiu. Este drogul şi viciul meu.

Wednesday 22 July 2015

De ziua mea

 
Obisnuiam ca anual, de ziua mea, sa scriu cate ceva . Am atatea ganduri in cap....

    ....Si a fost ziua mea.
     In Mangalia am implit 28 de ani. Mi s-a urat ''la multi ani'' la12 noaptea si am suflat intr-o briosa . Apoi m-am culcat.
       As fi vrut atat de mult sa insemn ceva pentru oameni. Sa insemn mult mai mult decat o briosa. Sa fiu ''cineva important' pentru cineva important.
 Cu cat imi doream mai acut acest lucru, cu atat se departa mai mult.
   La 28 de ani, ai un singur scop  si gand: sa fii fericit. Restul, mult zgomot pentru nimic. Am invatat ca respectul de sine este lucrul cel mai important. Ca trebuie sa te rupi cateodata pentru a merge mai departe. Ca daca ai trait o viata intreaga in cearta, mazga, repros, nemultumire, pe parcurs, vei alege in asa fel incat sa nu uiti ''de unde ai plecat''. Pentru  ca exista cateva categorii de oameni : a) oameni asertivi, reci
b) oameni nepasatori si ignoranti
c) oameni sensibili
d) oameni hipersensibili .
 Cu ultima categorie este greu de trait- daca nu intelegi calitatea lor, a sufletului .
   Ma blamez ca nu pot sa fiu diferita. Ca nu pot sa fiu asa cum altii si-ar dori sa fiu.
 
  Ma simt straina de toti si toate. Ma simt greu in corpul meu ( unii ar spune ca e din cauza grasimii :)). Simt ca m-am oprit ori m-am pus pe hold button.
   Traiesc  de azi pe maine, cu speranta.  Speranta ca indiferent de toti si toate, ramane un adevar: viata este frumoasa si merita traita!
   Cu speranta ...

No comments:

Post a Comment