Acest jurnal este legătura mea, pipa mea de opiu. Este drogul şi viciul meu.

Wednesday 8 February 2012

Despre un diavol

Imi place.

''NU te ajuta deloc. Treaba cu egoul tau nu e sa te ajute. Singura treaba pe care o are el e sa fie sefu`. Si acu` e speriat rau, fiindca e pe cale sa fi destituit. Mai e putin pana cand egoul asta al tau are sa ramana fara slujba si toate hotararile o sa le ia inimioara ta. Asa ca se lupta pentru viata lui, se joaca cu mintea ta,incearca sa se impuna , sa te tina la colt, separata de restul universului. ''Nu-l asculta ( nota mea: am numit egoul -diavol)
'' Tu cum faci sa nu-l asculti pe al tau?
Ai incercat vreodata sa iei o jucarie de la un copil? Nu-i prea placut, nu-i asa?Incepe sa tipe, si sa se tavaleasca. Ca sa-i iei jucaria, cel mai usor e sa-i atragi atentia in alta parte si sa-i dai altceva cu care sa se joace. Distrage-i atentia. In loc sa scoti cu forta gandurile din cap, da-i mintii ceva mai bun cu care sa se joace. Ceva mai sanatos.
- Cum ar fi?
- Cum ar fi, dragostea. Cum ar fi dragostea pura! ''

Liz Gilbert

No comments:

Post a Comment