Acest jurnal este legătura mea, pipa mea de opiu. Este drogul şi viciul meu.

Monday 27 February 2012

Poveste

Este o poveste evreiască, o glumă des întâlnită.
Un tată îşi învăţa băieţelul să scape de teamă şi să fie mai curajos
punându-l să sară de pe scări.
Şi-a pus fiul pe a doua treaptă şi i-a spus: "Sari. Eu te voi prinde."
Apoi l-a pus pe a treia treaptă şi i-a spus: "Sari, iar eu te voi prinde.l
Băieţelului îi era frică, dar a avut încredere în tatăl lui
şi a făcut ce i-a zis şi a sărit în braţele sale.
Tatăl a continuat să-l pună pe câte o treaptă spunându-i să sară căci îl va prinde.
Apoi băieţelul a sărit de foarte sus, însă, de data aceasta, tatăl s-a dat înapoi
iar băiatul a căzut ca lemnul.
După ce s-a ridicat, plângând şi plin de sânge, tatăl i-a spus:
"Să-ţi fie învăţătură de minte !"

Si cam asta este viata

No comments:

Post a Comment