Acest jurnal este legătura mea, pipa mea de opiu. Este drogul şi viciul meu.

Wednesday 4 April 2012

Memento

Imi leg anumite melodii de diverse stari, oameni, locuri...
Sunt multe. Mi`s dragi toate si am sa pun un semn de carte, FIX aici.

Viata mea in melodii:

Franta: '' The Cave''-Mumford and Sons

Londra: ''Dominos''- The Big Pink

Vama Veche: ''Cabron''- Red Hot Chili Peppers

Bucuresti, iarna lui 2011, cand m-am indragostit: ''Across the Universe'' - Rufus Wainwright

Liceu, prieteni- ''Breakfast At Tiffany's''- Deep Blue Something

Primavara lui 2011 cand inca eram indragostita: ''Sex on fire''-Kings of leon

Iarna lui 2011 spre 2012 cand nu mai eram ''om''- ''Stay with my heart''- Sophie Zelmani

Melodia care imi provoaca sentimente de ura: ''Am un pitic''- Alina Manole ( scuze, este draguta insa melodia ei ma rascoleste)

Mi-e draga melodia: ''Vulnerable''-Roxette

Prieten bun, apropiat ( ia uite ca am si d`astia) ''Does your mother Know that you`re out''- Abba

Singura melodie care ma face fericia la orice ora din zi si din noapte: ''Beauty in the world''- Macy Gray

Picadilly Circus si Hyde Park- ''Are you gonna be my girl'' -Jet

Oxford- '' Mr Brightside''- ''The killers''

Cand am stat in fata usii - ''Kiss with a fist''- Florence and the machine

No comments:

Post a Comment