Acest jurnal este legătura mea, pipa mea de opiu. Este drogul şi viciul meu.

Friday 13 July 2012

De ziua mea

Si a fost ziua mea
. Iar pentru prima data, NU mi-am dorit nimic-leacuri pentru sanatate sau fericire, bani sau iubire, sperante sau iluzii-nimic din toate acestea nu am vrut. Pentru ca le am deja.
 Nimic nu este mai frumos decat sa privesti oamenii dragi, cum te felicita, iti doresc, iti ursesc sau iti propovaduiesc zile fericite si lumina. De ce sa iti mai doresti  lucruri, cand altii deja o fac pentru tine?
Si ziua mea am petrecut-o intr-un singur fel: fiind atenta. Iar cand am deschis ochii si zambetul, minuni m-au cucerit. Cu flori si bomboane, sarutari in miez de noapte, mari si apusuri de poveste , nesinguratati. Pentru ca nimic nu se compara cu o viata traita usor, rabdator si sincer.
  Multumesc. Took me 25 years to look this good! :)

No comments:

Post a Comment