Acest jurnal este legătura mea, pipa mea de opiu. Este drogul şi viciul meu.

Thursday 14 June 2012

Morfina pentru tradare

Asa cum am mai spus, imi doresc sa iubesc un om valoros. Un om de onoare. Un om de cuvant. Un om care sa faca ceea ce spune si sa spuna ceea ce face.Sa gandesca frumos, limpede, corect si cinstit, sa se respecte. Am iubit candva, un soare inselator. Un barbat care mi-a promis iubire si mi-a aratat nori. M-am lasat sedusa de jocurile lui iscusite si vrajite, m-am abandonat complet in vorba si fapta lui.M-am bucurat de orele in care ma imbratisa, atunci cand totul parea iubire in delir.Am trait cu patima clipele in care statea langa mine si n-as fi lasat niciun gand viclean sa intervina in nebunia ce exista. Si am ajuns sa nu-mi pot imagina nicio zi departe de el. Si poate ca as fi ramas in continuare femeia slaba, increzatoare si fara de vointa daca nu as fi aflat, printr-o magica intamplare de adevaratul lui caracter. Femeile , in numar mare, ca la sezatoare, poposeau in bratele lui pe rand. In fiecare seara, in fiecare clipa. Fiecare femeie cu povestea ei. Paralizata de oroarea celor aflate, mi-am spus mai intai ''shht. Liniste. Nimeni sa nu afle nimic''. Apoi m-am ghemuit in mine , cu genuchii stransi si inima bucati, si-am plans amarnic. Mi-am simtit gesturile tradate, am simtit ca imbratisarile mele erau fara brate. Ca imbratisarile lui minteau. Voiam sa raman pitita , fara forma, culoare sau miros ca nimeni sa nu afle de prostia pe care am facut-o. Mi-am inchipuit deseori cum sarutarile mele sincere, erau scuipate cu nesat in chiuveta ,de fiecare data dupa ce paraseam camera lui de tortura. Mi-l imaginam spalandu-se , clatindu-se de mine, dupa fiecare pofta nocturna. Apoi, am inceput sa prind gustul altor femei de pe buzele lui si inchipuirile mele se transformau in monstrii. Dar mai apoi, mi-am anulat toate sentimentele deschise, apasand pe butonul dezgustului, anulandu-mi sufletul pribeag. Cred iremediabil ca un om de onoare gandeste totuna cu ce spune si face. Iar eu ma dau de ceasul mortii sa intalnesc un barbat pe care sa-l pot respecta, care sa se respecte la randul lui. Cu al carui gust, insa, nu am ajuns sa ma obisnuiesc.

No comments:

Post a Comment